22 juni 2010

Vilka tuttar?


Så går man upp sjukt tidigt med halsont och gnidfeber för att komma tillbaka till Sthlm.
Vid halv åtta får jag ett sms av min käre sambo, hon ville ha cigg.
Kommer hem (utan cigg) och tassa in i mitt fina hem, men jag när jag kom in genom ytterdörren ville jag vänta om.
Älsk sambo har efterfest.
Två fulla Medusa bartenders sitter i soffan.
En karl sover i en av våra sängar.

Slutar med sambo somnar, jag städar, bartendern gick och där sitter jag (med små ont i hjärtat och tittar på två människor som jag gillar snarkandes i takt)
Summa med kardemumma. Att ha klädångest i totalt mörker, med en enbart svart garderob och sin telefon dom den ända ljuskälla är inte en bra ide.
Jag köpte mig en ny outfit i Kista innan jobbet och där jag har varit resten av dagen. I morgon börjar REAN!

Nu ska jag gå och lägga mig.
För de fan jag har förtjänat idag.
Nybäddad säng har jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar