13 juni 2010

Femte dagen gillt! Nu äntligen ligger jag i MIN säng och ska sova. Jag ska nu tacka nej till alkohol och sena nätter åtminstone en vecka fram. Kroppen eller humöret är inte på topp.

Dagen började i Täby, sen vidare hem till söderort där jag och Mia låg och såsade i soffan, jag då i kladdad med ansiktmask (bakis ritual).
Sen på med kläderna in till stora staden för middag och bio med älskade sambo. För övrigt var A-Team en sjutk bra film.
Vi tassa sedan förbi Axess för toan och blev fast där en timme, sedan vidare iväg till Medusa där man också fastande. De blev dock de alkohol fria på Medusa. Hjärnan min vill inte funka med överdos av cider eller för lite sömn.

I morgon är man ledig ytterliga en dag och den ska spenderas med att städa lägenhet och byta ut ny inköpta smycken för gick sönder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar