20 juni 2010


Bilder har blivit taggade på fejjan och minnet börjar ge med sig om vad som hände. Åh sånna fredag borde man ha oftare, men efter alla bravader och en sjukt illa huvudvärk tog jag min lilla rumpa till Udden för att försöka inviga poolen och undvika alkohol.
De varade inte längre och mor öppnade skumpan när paret var klar i Storkyrkan och Säpo började sitt mindre maraton (för övrigt satt familjen Hellman och Matheou och led med dem). Kvällsol i Sthlm spörengn på Udden och brasan var tänd.
Huvudvärken gav inte upp och vid nio tiden låg jag och sussade sött i sängen. Men mitt hjärta skuttade vilt till i natt när jag insåg att lill Pelle har legat och mysat i sängen. Dessutom när jag insåg att han låg och delade huvudkudde med mig och purra som en bättre kissekatt.
Saknar dem sjuuuukt mycket.

I morgon bär de tillbaka till Tjockhult och jobbet.
Nästa helg är de midsommar. Gnugga ihop era knän folk och hoppas på bra väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar