27 juni 2010

De är tidigt och jag har sovit ungefär fem timmar inatt.
Men vad gör man inte när ens yngsta kusin ska konfirmeras?
De irriterande är att jag gick upp allt för tidigt. Trodde att de skulle vara svårare att hitta kläder, i totalt mörker. Men Mia hade inte kommit hem så jag hade all ljus i världen för att hitta runt i min garderob. WIN. Kanske inte just nu för jag kunde ända ha sovit en timme till.

Helgen har i allafall spenderats på Udden.
Har nu invigt poolen och skaffat mig en solbränna.
Igår kom man tillbaka till sthlm sen eftermiddag och de blidde återställar kväll med Walle på Medusa.
Sen att återställaren gick in till en mild fylla är en annan sak.
Hemgång innan två, sällskap till Liljeholmen och därefter prat i telefon med Walle på våldtäcks skogsdungen

Känslorna är lite överallt just nu och jag är nära på att explodera snart.
Ska försöka hålla mig.
Sak samma.
Om man ska hitta något och sysselsätta sig med i en halvtimme innan de blir acceptabelt och dyka upp hos mor och Pelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar