10 feb. 2011

Vem fan har frågat efter de här vädret?  Fy fan!! Jävla fladderfitta väder!

Annars ligger jag i sängen som vanligt och glor på X files. 
 
För övrig skulle jag kunna döda för något sött just nu.  MONICA STÅ EMOT!  De skulle vara så gott med massa godis just nu.  Men neeej.  Jag har målet att jag SKA kunna gå utan stumpbyxor denna sommar.  Men de är de no candy, och mortion som gäller.  Dock vaknade jag med halsont denna morgon, så de lär inte bli något simmande för mig imorgon.  Men de kan vara bra, behöver mig en sovmorgon. 
 
MEN till goda nyheter!
3 ringde mig idag.  Mitt abenomang går ut snart, och eftersom jag är en sådan bra kund så ska jag få en AJFÅN 4 ^^ WOOPWOOP! Den ska komma i posten om några dagar.

 
Nästa vecka ska jag införskaffa mina dröm skor. Jag drömmer om er mina älsklingar.  Tillsammans ska vi erövra världen och få alla dem karlar man någonsin har sugtat efter.
 
 
Nu ska jag räkna timmar tills jag får gå och lägga mig.  Trött som få och ändå är klockan tidigt.
 
Over and out fluktare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar