17 feb. 2011

Min ingifta kusin Josefin vars blogg ni kan läsa här, klär sig i en rosa mjukisdress när dagen inte har mycket och ge.  Jag har en ful vit mormors nattlinne som jag aldrig någonsin kommer ta en bild på.  Men jag kan säga er att den är mjuk och mysig. Alldeles underbart osexig och passar utmärkt när febern har varit och spökat
 
Jag blir farsinerad över dem människor som vaknar upp på morgonen och ser fantastiska ut.  Jag är inte en av dem. Finnar över hela ansiktet och jag ser ut som Ronja Rövardotter i håret. 
När jag är stor ska jag lyckas vakna varje morgon och se fantastisk ut.  

Febern är borta.  Me jag ska vara 48 timmar feber fri innan jag går tillbaka till praktiken (förskolan) så jag inte smittar barnen med min fördjävulksa förkylning.
 
Nu nalkas frukost i sängen.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar