10 jan. 2011

Jag har ju helt glömt bort och skriva de. 
Fick två nya pass på Åhléns, så fredagen var inte min sista dag. Vi får hoppas att onsdag inte heller kommer vara min sista dag. Men som vanligt är jag uppe med tuppen och pysslar. Men jag kan erkänna att jag inte alls har lust och jobba idag.  Vill ligga kvar i min säng och sova.  Men pengar är bra.  Mycket bra.

Min alergiska reaktion runt ögonen bråkar med mig igen. De var inte helt lätt och smika sig.  Men med lite Biotherm ögonkräm blandat med fondation ska de funka. Den stora frågan är då idag, glösögon eller inte?  De kan passa bra för att jag är väldigt trött och tröttare kommer jag bli.  Men är jag på glasögonhumör idag?

Får se om en halvtimme då de börjar bli dags och tassa iväg till Sickla.

Over and out fluktare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar