24 jan. 2011

Facebook och msn känns ganska meningslösa nu för tiden.  De stoppar dock inte mig för att vara inloggad. Men jag börjar fråga mig själv varför jag konstant är online just för att de egentligen inte kommer hända något.
 

I'll begin to let you go
When the sunlight melts the snow
Every night i drive away from you
I see the mountains i have to move

And you there
You don't care
I wonder if you

Wanted me like i wanted you
It's a lonely truth
That i can't change you
And you sure can't change me

Dagen har för övrig varit väldig seg.  Jag är inte 18 någon längre och de har tagit mycket på krafterna och vara ute tre dagar i rad.  Nu väntar jag bara på att klockan kan bli acceptabel tid så jag kan sova.

Nu ska jag fortsätta titta på X Files och tycka synd om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar