10 juli 2010

Så... så så så trött.
Mina tre lediga dagar har varit full smackat med planer.
Onsdag: Terapeth, lunch med Joel och poledancing.
Torsdag: Älskade styvfar kom över att hjälpa med tv och dator. Fick veta att jag skulle sminka till en fotoplåtning på Grönan och hade panik över smink, hur jag ska komma in till stora staden till 05.00.
Fredag: Stiger upp vid 03.00. Ur lägenheten med sminkresväskan halv fyra. Vid fem tiden var jag framme och då var de smink och hår tills 08.00 då vid begav oss till Gröna Lund.
Ett antal timmar till och solsting och jag satt på ett fik i Gamla Stan med Hillve och fnittrade.
Resten av dagen var i soffan och stirrades Kunde inte somna när jag väl kom hem. Lady HaHa kom över efter jobbet och vi satt och och rökte vattenpipa och pratade.
Men ja, kära fluktare.
Kan inte stanna hemma en fredag och veta att någon spännande kan hända i stora staden. Så vi stack till Medusa (notering detta var den 21 timmen vaken).
Stötte på trevligt sällskap på Medusa...
timme 26 somnade jag. För att sedan behöva gå upp två timmar senare för att åka till jobbet.

Är väldigt matt i pälsen. men nöjd med helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar