8 maj 2010

Såg precis att de är laktos i min antibiotika Inte undra på att man har mått lite kasst den här veckan.
De har varit sjukt mycket jobbade denna vecka. Sen skola på de. Att jag är ledig två dagar känns overkligt och ikväll ska jag sminka till Body Horrors kostert på Broder Tuck.

Ska bara mana mig ut ur sängen, starta igång maskinen där i mammas rum... Insåg de är sommar nästa månad. Detta måste fixas. La upp ett mål till mig själv att jag SKA kunna gå i en sommar kjol utan att behöva ha stumpbyxor på sig. De är inte rättvist mot mig själv att jag fick paniken denna veckan. Just för att de har varit laktos i pillerna, och jag är laktos intolerant. Win... ne.
Nästa vecka startar jag för fullt. De blir powerwalk varje dag, och hålla sig borta från godiset.
Sen på att ska jag försöka ge mig på operation rädda hyn.

Dagen agenda. träna, packa, rensa ut och packa in saker i sminkväskan. Om jag inte är allt för stressad ska jag iväg till Walle och fira födelsedag. Sen iväg för att sminka.
Imorgon är jag heeeelt ledig från jobb. Åh vad skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar