5 maj 2010

Frukost.

Bild på mig och Hanna från våran utgång två veckor sedan.


Jag är ingen bra morgon person för tillfället. Urinvägs infektionen är alltid värre på mornar. Men jag unnade mig denna morgon med frukt smoothie och knäckebrödsmackor. Man får ju sitt lilla kick när m an inser att frukosten var ubernyttig.
Insåg ju i helgen, lördagsnatt rättare sagt att de är sommar nästa månad.
Ska sluta äta kexchocklad till lunch nu. Haha.
Men min Antibiotika har börjat värka. De jobbiga är att de är sånna piller som man måste ta ihop med mat. Hua, jag är ju en expert på oregelbundna mål. De är bara och börja Tänker inte säcka ihop av att må illa konstant.
De blir en till smoothie to go när jag ska till jobbet. Kan jag ha något och gotta mig med när människorna i Kista Centrum börjar gå hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar