16 feb. 2012

Inväntar hundarna, tittar på serier, kollar på gamla teckningar jag har ritat och undrar varför jag slutade, borde plugga - men jag gör de imorgon, ner räkning till när Hasse kommer till våran familj.
Idag har man fotograferat rödlök, jag har predrikat om DOM i vit labbrock, jag har haft magknip om skolan, för att sedan fått tillbaka motivationen och insprationen.
Jag har pussat på min bästa vän och karl och önskat att jag fick ligga kvar i sängen resten av dagen, jag har mode inspration och funderat vad jag ska ha på mig imorgon.
Jag fundear nu om de verkligen är värt och spara ut mina ögonbryn till buskisk som mode och smink gurorna säger att man ska göra.  Eller om jag borde noppa dem och klippa luggen kort igen. 
Alla dessa valmöjligheter.  De blir nog ändå att jag ligger kvar här hela kvällen med hundarna på varsin sida och njuter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar