25 maj 2011

Bakom mina solglasögon - på min cykel

Jag har tagit över min mors gamla cykel. Den är underbar! Jag kan se mig cykla omkring i Farsa. Mitt premiär åk idag blev dock i spöregn med vinden i håret. Men lika glad var jag för de. Kände mig som ett barn igen.
Men till någon annat. Från och med att chips påsen som har legat bredvid mig i några dagar är slut blir de nog med godis och chips. Jag ska verkligen börja leva sunt och faktiskt börja tappa vikt. Jag har verkligen fått nog på denna konstanta dåliga självbilden.
De blir mycket grönsaker, och oliver.
Jag ska promenera och cykla mer.

På tal om inget så putsade jag på mina sushi skills idag. Jag samla sakta med säkert mod för att smaka dem olika sorterna.
Men så fort tonfisken hamna på tungan började det brinna. Jag är då inte så jätte förtjust i stark mat.

Men nu blir de sömn.
Imorgon blir de ett 9 timmar pass med snuggel bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar