30 dec. 2010

Uppe och pysslar tidigt på morgonen.
Önskar att jag kunde ligga kvar i sängen och sova, men jobbet kallar på en och nu gäller de operation återfukta ansikte.  Dum som jag är somna jag med smink på.

Hoppas att dagen har lite mer och ge än gårdagen.  Men jag hade Thåström som kund, och hör och häpna de var inte första gången.  WOOPWOOP. Men igår fick jag bekräftelse att de var han.  Förra veckan var jag bara misstänksam och en av extra tjejerna vifta bort tanken.  Men igår IGÅR, fick jag de rätta svaret. Hehe. I andra ord min kolega hade smygit runt och spionerat och gömt sig när han var där.

Har börjat glo igenom den första och ända säsongen med Moonlight.  Åh vilka minnen, men de är en bra serie.  Synd att den bara var en säsong. 

Ne ska pyssla vidare här nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar