24 sep. 2010


JAG TROR, jag tror att jag har gjort allt rätt nu.
Inte varje dag man öppnar butik för första gången.
Tycker synd om dem som stod utför butiken som såg en förvirrad sak ta upp grinden, så litet så jag knappt kom in, för att springa in och försöka skriva in alla koder innan alarmet började tjuta. Men gott folk, jag hann.

Nu börjar nästa utmaning. De står att jag ska fixa med smycken. Men likt förbannat har ingen visat mig vad allt finns och jag kan inte lämna butiken utan tillsyn för att gå och snoka runt i lagret...

Men de här är en bra dag!
Har ett sex timmars pass. Sedan ska jag bunkra upp i snus och två cider till.
Ikväll är de utgång med Lady Haha och ev Sandra.
Imorgon bär de av till Udden för kräfskiva och mys.

39 dagar tills jag flyttar till min underbara lya och jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar