16 mars 2010

Kvällsrutinen

Så varje kväll har jag en rutin... Jag ligger där i mörkret, som alltid är allt väldigt mysigt och varmt mjukt. SÅ, rutinen är. Tänka på alla saker jag önskar. Om jag tänker tillräkligt mycket så KOMMER de hända. Jag är övertygad.

I morgon kommer jag vinna på lotto, imorgon kommer jag vinna på lotto... osv.
Sen kan de gå vidare. Tänka fram senarium om mer saker jag önskar...
t.ex.
"Så när jag väl har vunnit på på Triss, 50.000 kr i månaden i 25 år. Så kommer jag åka till NY. Shoppa loss som fan. Såklart har jag drömkroppen och håret OCH smala ben. MmMMMmm. Och när jag väl går där på 5 AV. så möter jag såklart Zachary Quinto och han vill såklart ha mitt nummer, så blir de dejt på dejt på dejt och han blir äckligt kär i mig. Eller nått åt de hållet. De är ju då flera olika karlar som tar denna plats som the löve of my life.

Ja. Så i morgon ska jag vinna på lotto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar